Kulunkorvauslomake

Kulunkorvauslomakkeella jäsenet voivat periä ainejärjestöltä takaisin sen toimintaan käytetyt jäsenten omat rahat. Taloudenhoitaja maksaa rahat takaisin vain, jos maksu kuuluu ainejärjestön arkiseen toimintaan tai on hyväksytty ensin hallituksen kokouksessa. Kulukorvaukset tulee hakea 30 päivän kuluessa menosta.

Luethan ohjeet huolellisesti ennen täyttöä. Ongelmatilanteessa ota yhteyttä joko talousvastaavaan tai IT-vastaavaan.

Päivämäärät

Päivämäärät tulee antaa formaatissa päivä/kuukausi/vuosi.

Tapahtuman nimi ja päivämäärä

Täytä nämä vain, jos hankit tarpeita tapahtumaan, eli kyseessä ei ole muu meno. Kulukorvauksesi evätään, jos olet valinnut tapahtuman ja jättänyt nimen ja päivämäärän täyttämättä.

Tilinumero

Kirjoitathan tilinumeron IBAN-muodossa.

Selvitys menoista

Eli mitä ostit kyseiseen tapahtumaan, tai ihan muuten vaan.

Kuitti

1. Ota kuva kuitistasi, mieluiten asiakirjojen kuvaamiseen tarkoitetulla sovelluksella. Kännykkäkamerakuvat ovat ok. Tarkistathan, että kuitista saa kuvassa hyvin selvää. Tarvittaessa säädä kirkkautta ja kontrastia kuvankäsittelyohjelmalla.
  2. Rajaa kuva niin, että siinä näkyy vain oleellinen, eli kuitti.
  3. Varmista, että kuva on hyväksytyssä tiedostomuodossa (jpg, png, gif, bmp). Pdf-tiedostot eivät kelpaa liitteeksi, sillä lomakkeen tiedoista muodostetaan automaattisesti pdf-tiedosto talousvastaavan työtaakan helpottamiseksi.
  4. Jos sinulla on useampia kuitteja, voit joko yhdistää ne yhdeksi kuvaksi (esim. paintilla), tai lähettää ylimääräiset sähköpostilla taloudenhoitajalle (talous@udk.fi). Otsikoithan sähköpostin tällöin tyyliin ”Puuttuvat kuitit [päivämäärä]”.

Lähetäthän kulunkorvauksen 30 päivän kuluessa tapahtumasta tai menosta johon olet käyttänyt rahaa.

Lomake