UDK ry

Tampereen yliopiston informaatiotutkimuksen ja mediatutkimuksen opiskelijat – UDK ry on ainejärjestö, jonka tarkoituksena on yhdistää oppiaineen opiskelijoita, ajaa heidän etujaan ja järjestää monipuolista toimintaa jäsenilleen. Tarkempaa tietoa yhdistyksen toiminnasta saat tutustumalla yhdistyksen sääntöihin. Liittymällä UDK:n jäseneksi voit ottaa osaa yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin ja osallistua halutessasi hallitustoimintaan.

UDK:n jäsenmaksu on kertaluontoinen, joten opintojen alussa maksamallasi maksulla olet ikijäsen. UDK:laisia ovat pääsääntöisesti kaikki oppiaineen opiskelijat. Yhdistyksen toimintaa ohjaa UDK:n hallitus, joka kokoustaa pääsääntöisesti kerran kuukaudessa. Yhdistyksen toiminnasta syntyneet asiakirjat, kuten hallituksen kokousten pöytäkirjat ovat nähtävillä arkistossa.

UDK ry on perustettu 1968 ja rekisteröity ensimmäisen kerran yhdistykseksi vuonna 1974.